Upozornění: Každá otázka může obsahovat více správných odpovědí.

1.

Jako mechanický stabilizátor se nejčastěji uplatní:

svazek pružnic

progresivní vinutá pružina

zkrutná tyč

 
2.

Rozvor je:

vzdálenost stopníků mezi nápravami

vzdálenost středů dvou náprav umístěných za sebou na téže straně vozidla

vzdálenost stopníků kol na téže nápravě

 
3.

Podélníky žebřinového rámu jsou nejčastěji profilu:

kruhového

″U″ profilu

″I″ profilu

 
4.

Síla nutná pro stlačení dvojčinného teleskopického tlumiče klasického provedení je:

větší, než síla pro roztažení

menší než, síla nutná pro roztažení

je stejná pro stlačení i pro roztažení

 
5.

Výhody kluzných ložisek oproti valivým jsou:

jednoduchost, nižší cena, nižší třecí ztráty

jednoduchost, tichý chod, schopnost tlumit rázy a vibrace

jednoduchost, nižší cena, nižší nároky na mazání

 
6.

Použití páteřového rámu je nejvhodnější pro:

terénní automobily

autobusy

motocykly

 
7.

Mezi neodpérovanou hmotu automobilu patří:

rám a karoserie

kola, brzdy, nápravy

motor a převodovka

 
8.

Profilové číslo pneumatiky udává v procentech:

poměr šířky k výšce pneumatiky

poměr výšky pneumatiky k vnějšímu průměru

poměr výšky profilu pláště k jeho šířce

 
9.

Automatický zátěžový regulátor u vzduchotlakých brzd má za úkol:

regulaci brzdového tlaku v závislosti na ovládací síle na pedál

regulaci brzdového tlaku v závislosti na adhezních podmínkách

regulaci brzdového tlaku v závislosti na zatížení vozidla

 
10.

Bezdušová pneumatika je označena:

TUPE TYPE

TUBELESS

REGROOVABLE

 
Logolink