Po odbrzdění kotoučové brzdy je provozní vůle mezi kotoučem a třecími segmenty zajišťována:
vratnou pružinou
dovolenou axiální házivostí kotouče
pružnou deformací těsnícího pryžového kroužku
Mezi nejstarší druhy náprav, na které jsou uložena kola pomocí společného nosníku a při propérování se nemění poloha kol je:
tuhá náprava
lichoběžníková náprava
kliková náprava
Mezi odpérované hmoty vozidla patří:
rám, karoserie, závěsy kol
rám, pérování, nápravy
rám, karoserie
Profilové číslo pneumatiky udává v procentech:
poměr šířky k výšce pneumatiky
poměr výšky pneumatiky k vnějšímu průměru
poměr výšky profilu pláště k jeho šířce
Jako jednoválečková kotoučová brzda může být konstruována:
brzda s pevným třmenem
brzda s plovoucím třmenem
brzda s děleným třmenem
Podélníky žebřinového rámu jsou nejčastěji profilu:
kruhového
″U″ profilu
″I″ profilu
V označení ráfků kol se jejich rozměry udávají:
v milimetrech
v anglických palcích
šířka v milimetrech a průměr v anglických palcích
Proměnného převodu u hřebenového řízení docílíme:
přisouváním, popř. vysouváním pastorku ze záběru
rozdílnou rozteči zubů na ozubené tyči
konstrukcí páky řízení
Hlavními částmi hydraulického posilovače řízení jsou:
olejová nádrž, ovládací šoupátko, servomotor, páky řízení, kulové čepy
olejová nádrž, zubové čerpadlo, servomotor, sloupek řízení s volantem
olejová nádrž, zubové čerpadlo, hydraulický rozvaděč, servomotor, mechanický převod
Který z níže uvedených ráfků je ráfek prohloubený:
9,0 – 20
9,0 V + 22
4,5 E × 18